Történetünk
Hogyan alakult meg a Giovani® márka
Márkánk és termékeink, megalakulásuk során, hosszú folyamaton mentek át, amelybe alapos piackutatás és termékkínálat-kutatás után vágtunk bele, hogy a legjobb minőségű termékeket hozhassuk el önöknek. Az ötletünk arra a kérdésre való válaszként fogalmazódott meg, hogy hogyan tehető illatossá a ruha flakonos parfüm használata nélkül is. Célul pedig azt tűztük ki, hogy a ruhák a mosás után nemcsak tiszták, hanem sokáig illatosak is legyenek. A hagyományos öblítőszerek használatával a ruhák csak egy kis ideig illatosak, ha egyáltalán illatosak. Ezért használatuknak nincs értelme. A mi mosóparfümjeinket még jóval a mosás után is érezni fogja.
Engedjék meg, hogy végig vezessük önöket azon az úton, amelyen nekünk is végig kellett mennünk, hogy ezeket a luxus olajalapú mosóparfümöket kifejleszthessük önöknek.
TERMÉKEK FEJLESZTÉSE
A Giovani® márka születését a végtermékek hosszas fejlesztése előzte meg. Először a már létező mosóparfümök márkáit teszteltük. A forgalmazás és a gyártás lehetőségeit vizsgáltuk, tárgyalásokat folytatva az illatesszenciák beszállítóival.
Több mint 30 olasz mosóparfüm márka illatanyagát, valamint az összes szlovák és cseh márkát leteszteltük. A cél egyértelmű volt, olyan mosóparfümök kifejlesztése, amelyek egyértelműen a legintenzívebbek és a legtartósabbak a piacon.
A VÉGLEGES ILLATOK ÉS TERMÉKEK MEGSZÜLETÉSE
Sok fejlesztés és tesztelés után végül létrejött egy hat Giovani® illatból és egy arany limitált kiadásból álló alapportfólió.
Az illatok így meg is lennének. Ezt követte az első országokban a teljes márkaidentitás és annak vizuális kialakítása az e-shopokkal együtt.
LOGÓ ÉS CÍMKÉK TERVEZÉSE
Márkánkat a Giovani® névre kereszteltük, és nekiláttunk a fényűző vizuális arculat megtervezésének. Távolról dolgoztunk több tucat grafikussal a logó és a címkék megtervezésén.
Mindegyikük több tervvel is hozzájárult, de csak egy lehetett a győztes. Pontosan 148 grafikai terv közül választottuk ki a logót, és 133 pályázatból a mosóparfüm alapcímkéjét.
INDÍTÁS ÉS AZ ELSŐ KÉSZLET
2022-ben, Mikulás napján indítottuk el az első két webáruházunk értékesítését: Szlovákia és Csehország.
A weboldalak készítésekor maximálisan kihasználtuk tapasztalatainkat és tudásunkat, hogy olyan weboldalt hozzunk létre, amelyet sok versenytársunk is megirigyelhet. Reklámkampányokat folytatunk, felvesszük az első megrendeléseket, és várjuk a visszajelzéseket a vásárlóktól.
ÁTVÉTELI HELY TELEPÍTÉSE
A webáruházunk gyorsan beindult, és rögtön az első hónap után bevezettük a személyes átvétel lehetőségét a szlovákiai Kassán található webáruházunkban, egy kiadóablakon keresztül.
AZ ELSŐ TÉTEL SIKERES BEVEZETÉSE ÉS GYORS KIÁRUSÍTÁSA
A visszajelzések fantasztikusak, sőt, kifejezetten jók voltak. Tudtuk, hogy igazán jó minőségű és változatos illatokat fejlesztettünk ki, nagy gondot fordítva rájuk, de az első vásárlói mintateszt után nem számítottunk ilyen mértékű eladási hullámra.
A Giovani® mosóparfüm flakonjai rohamos ütemben tűntek el a raktárunkból. Váratlan problémákkal küzdöttünk több illatunkkal, amelyek hirtelen fogytak el.
TERJESZKEDÉS MAGYARORSZÁGON
A magyar webáruház már régóta készen állt, de az áruk hiánya és gyors fogyása miatt csak áprilisban terjeszkedtünk ki teljesen a Magyarországi piacra.
TÖBB EZER POZITÍV ÉRTÉKELÉS
A versenytársak egyre inkább felfigyelnek ránk, és sokat "tanulnak" tőlünk. De mi nagyon magasra tettük a lécet, nehéz velünk lépést tartani. :)
Profik vagyunk abban, amit csinálunk. Nincs hiány a kreatív gondolkodásban, a minőségre építünk és nem a mennyiségre. És igyekszünk minden részletet még tökéletesebbé tenni.
A minőségi stratégiánk kifizetődött, és gyorsan elismert márkává váltunk, több tízezer pozitív értékeléssel a Facebookon és több portálon, többek között az Árukeresőn megjelenő véleményekben.
A ZÖLD LIMITÁLT KIADÁSÚ MOSÓPARFÜM BEVEZETÉSE
A Giovani® mosóparfüm arany limitált kiadása egy újabb limitált kiadással bővült. Nagy sikert jósoltunk ennek a régóta készülő illatnak, és a Metallic Green nem okozott csalódást. Márkánk kínálatának egyik legnépszerűbb illatává vált.
A CÍMKÉK ÚJRATERVEZÉSE
A Giovani® márka a kezdetektől fogva innovatív egység volt. Soha nem hagyjuk abba a már most is magas minőségi színvonalunk javítását. Mosóparfümeink címkéit aranyszínű fémes, érdekes 3D-s elemekkel és új, bársonyosan puha felülettel láttuk el, hogy a luxus még nyilvánvalóbb legyen.
A PIROS LIMITÁLT KIADÁSÚ MOSÓPARFÜM BEVEZETÉSE
Bővítettük a mosóparfüm kínálatunkat egy új illattal, amelyet a Paco Rabanne női parfümje, a FAME ihletett. Ez a limitált kiadás hatalmas sikert aratott, és az első tétel hihetetlen gyorsan elfogyott. Ennek következtében nekünk és vásárlóinknak is több, mint két hónapot kellett várnunk, hogy a Giovani® RED CASHMERE mosóparfüm következő tétele újra raktáron legyen.
A GIOVANI® VÉDJEGY REGISZTRÁLÁSA
A Giovani® nagyszerű minőséget és sok új ötletet hozott a piacra, ezért néhány hónappal a piacra lépés után bejegyeztettük a márkát, hogy megvédjük a másolástól. Ez a folyamat néhány hónapig tartott, és 2023 augusztus 17.-én sikeresen bejegyezték.
A Giovani® a saját márkánk, a mi szellemi tulajdonunk. Nem vásárolunk meglévő termékeket, nem vagyunk forgalmazók. Saját márkanevünk alatt saját termékeinket értékesítjük, a lehető legmagasabb minőségre helyezve a hangsúlyt, hogy a Giovani® termékek valódi luxust képviseljenek.
TERJESZKEDÉS ROMÁNIÁBAN
2023 szeptember 22.-én megkezdjük az értékesítést a romániai webáruházunkban. Egy újabb európai 19 millió lakosú országba terjeszkedünk.
KÖLTÖZÉS ÖTSZÖR NAGYOBB HELYISÉGBE
Nem férünk már el, tovább állunk. Márkánk óriási növekedése és sikere miatt kénytelenek voltunk új és nagyobb helyiséget keresni a központunk számára. Kevesebb mint egy év működés után, 2023 novemberében végre egy ötször nagyobb helyre költöztünk. Több helyünk van a munkához és az áru tárolásához, még akkor is, ha tudjuk, hogy hamarosan ide sem fogunk elférni. Alig 2 hónappal később ez be is igazolódott. Már 2024 januárjától külső raktárakban kellett elkezdenünk tárolni a gyorsan fogyó és nagyon keresett árucikkeinket.
VADONATÚJ TERMÉK BEVEZETÉSE – ILLATGYERTYÁK
Valami teljesen mással és újjal bővítettük a márkakínálatot. A Giovani® parfümözött gyertyák, amelyek illata megegyezik a mosóparfümeinkkel. Már régóta dolgozunk ezen és nagy gondot fordítottunk nemcsak a minőségükre és a gyertyák tartós illatára, hanem a formatervezésükre is. Gyertyáinkat igazán dizájnos és fényűző csomagolás jellemzi. A Giovani® gyertyák fenntartható pálmaligetből származó, tanúsítottan természetes pálmaviaszt tartalmaznak.
AZ ELSŐ ÜZLET MEGNYITÁSA
Pontosan egy évvel a márka piacon való megjelenése után megnyitottuk az első Giovani® üzletünket Kassán. Ez Szlovákia második legnagyobb városának központjában található.
A kassai és környékbeli vásárlóknak így nem kell a webáruházon keresztül rendelniük és postaköltséget fizetniük, hanem eljöhetnek, és megszagolják illatainkat és közvetlenül meg is vásárolhatják azokat. Egy építész segítségével luxus és dizájnos módon terveztük meg bemutatótermünket.
ÖSSZEGZÉS AZ 1. ÉV UTÁN A PIACON
Már az első év után egyértelmű, hogy a Giovani® a leggyorsabban növekvő mosóparfüm márka Szlovákiában, a Cseh Köztársaságban és Magyarországon. Ezekben az országokban egyetlen más mosóparfüm márka sem ért el akkora sikert és növekedést a fennállásának első évében, mint a Giovani®. Erős, megbecsült és egyben rettegett szereplővé váltunk a mosóparfümök piacán.
ÚJ TERMÉK: GYAPJÚGOLYÓK A SZÁRÍTÓGÉPBE
Újabb termékkel bővítettük kínálatunkat. Termelését egy szlovákiai juhfarmmal együttműködve szerveztük meg. Ezek a kézzel készített szárító golyók 100%-ban természetes juhgyapjúból készülnek. A prioritás, ahogyan az minden termékünknél megszokott, elsősorban a magas minőség.
TERJESZKEDÉS NÉMETORSZÁGBAN ÉS AUSZTRIÁBAN
Folytatjuk a terjeszkedést, és 2024 márciusában megnyitottuk a webáruházunkat Németországba és Ausztriába is. Más európai országok összesen 93 millió lakosa is kipróbálhatja és élvezheti illatos Giovani® termékeinket.
A BACCARAT PARFÜM ÁLTAL INSPIRÁLT ILLAT BEVEZETÉSE
Az új termék, amelyre mindenki várt, és amelynek kifejlesztéséről még 2023 szeptemberében tájékoztattuk a nagy közönséget. Hosszú idő után végre piacra került és bemutattuk a vásárlóknak. A mosóparfümöt Giovani® FRANCIS SIGNATURE névre kereszteltük.
Két új mosóparfüm illat
Megleptük a vásárlóinkat két új illattal történő bövítéssel a márkánk választékába. Az ITALIANO és FRESH COTTON t bátran mondhatjuk, hogy a bestsellereink lettek. A fresh Cotton frissen mosott ruhanemű illatú, míg az Italiano gyönyörű fűszeres illatú, amely már az első szippantásra is érdekes.
Bővítés Olaszországba
Nem várt lépést tettünk, és a bővítésünkkel Európába átugrpttuk az olyan országokat mint Szlovénia és Horvátország, és és a márkánkat egészen a mosodai parfümök bölcsőjéhez terjesztettük ki. Olaszország egy olyan piac, amelyre nagyon vártunk, és hisszük, hogy a Giovani® márka az egyik legelismertebb és legnépszerűbb márka lesz itt.
Hosszú piackutatás után jutottunk el a parfümillat-esszenciákat tartalmazó mosóolajok gyártásának lehetőségéhez. Eredetileg ezek a mosóolajok Olaszországban készültek, innen ered márkánk neve is, amely az olasz Giovani® nevet viseli. Mindenre külön odafigyeltünk. Úgy a termékre, mint a logónkra is, amelyet grafikusok egész csapata alkotott meg. A logónk első arcképei a nagy G betű különböző változatai voltak. Végül az az ötletünk támadt, hogy a logóba belekomponáljuk egy csepp körvonalait is, ami azt jelképezi, hogy az olajalapú mosóparfümeink folyékony halmazállapotúak. A Giovani® logó termékeink luxusminőségét fejezi ki. A Giovani® parfümöket az Európai Unióban fejlesztettük ki, ami garantálja a lehető legmagasabb minőségi szintű kidolgozásukat. A piacon lévő legjobb minőségű illatesszenciákhoz és összetevőkhöz minden mosóparfüm szülőföldjén, Olaszországban jutottunk hozzá. Olyan anyagokat válogattunk össze, amelyeknek nincs káros hatása a bőrre, mint az, sajnos, egyes termékek esetében előfordul.
A Giovani® termékcsalád fejlődése
De térjünk még vissza utunk elejére. Nagyon alaposan megfontoltuk, hogy ki fogja számunkra ezeket a termékeket fejleszteni, megkezdtük maguknak az illatoknak a tesztelését. A megfelelő, koncentrált illatesszenciák és összetevők kiválasztása több, mint 9 hónapig tartott csak azért, hogy a legideálisabb illatokat válogathassuk össze önöknek.
Mielőtt megkezdtük volna mosóparfümjeink fejlesztését, már meglévő márkákat teszteltünk. A kezdeti tervünk az volt, hogy a már meglévő márkák egyikét hozzuk be. Ezért igyekeztünk minél nagyobb mennyiségű olasz mosóparfümöt letesztelni. Ezek a termékek ugyanis éppen Olaszországban jöttek létre. Az olasz piacon több mint 40 különböző mosóparfümmárka található. Így tehát szinte mindegyik gyártót és forgalmazót megszólítottuk. És megközelítőleg 30 olasz márkát teszteltünk le. A tesztelések során fokozatosan arra a megállapításra jutottunk, hogy az olasz mosóparfümök illatának intenzitása, sem tartóssága nem megfelelő. Egy márka sem felelt meg elvárásainknak, amelyeket egyes szlovák ügyfelek véleményei alapján támasztottunk. Az olasz mosóparfümök nem sokban különböztek a hagyományos öblítőktől. Bár némely márka illatosabb volt, de sosem volt az igazi.
A már meglévő olasz márkák alapos tesztelését követően úgy döntöttünk, hogy saját terméket fogunk gyártani és saját márkát hozunk létre. Az előkészületek és a fejlesztés hosszú hónapjai következtek, ami parfümszakértők és specializált gyártók együttműködésével történt. Illatainkat parfümszakértők csapata tervezte meg és hozta létre. A parfümök keverése bonyolult alkímia, ezért nagyon örülünk, hogy a fejlesztés során rendelkezésünkre állt ezeknek a szakembereknek a csapata.
A Giovani® termékek rendkívül koncentráltak, parfümesszenciákat tartalmaznak, amelyek tökéletesen átillatozzák ruháját és otthonát is. Nemcsak magáról az illatról van szó, hanem az illat minőségéről, tartósságáról is, illetve az is fontos, hogy ne irritálja a bőrt. Az illatok összeválogatása során arra is odafigyeltünk, hogy márkánk különböző aromákat tartalmazzon, amelyek között megtalálhatók az édes, az üde, vagy akár a fűszeres illatok is. A Giovani® termékek közé olyanokat is besoroltunk, amelyeket világmárkák ihlettek, mint például a Dolce Gabanna vagy az Yves Saint Laurent, vagy egyéb neves márkák. Mivel egyes parfümök a világpiac állócsillagai, elengedhetetlen volt számunkra, hogy az olajalapú mosóparfümeink ugyanazt az illattónust viseljék, amit egészen biztosan minden ügyfelünk nagyra fog értékelni.
Az elkészült termékeket illatuk szerint különböző színű csomagolásba osztottuk. Ez a szín szorosan összefügg a névvel és egyben az illattal is. Mindegyik szín és megnevezés az adott olaj illatát képviseli. Hat alap mosóparfümünk van. Viszont specialitásunkat a korlátozott darabszámban kapható illatok jelentik, amelyeket bizonyos anyagokkal egészítettünk ki és koncentráltabbak is. Ez azonban nem azt jelenti, hogy a többi parfümünk jelentősen gyengébb lenne. A korlátozott darabszámban kapható kollekció azért is különleges, mert mivel egy kicsit koncentráltabb, elég kisebb mennyiséget használni belőle. Darabszáma korlátozott, és miután elfogy, már nem lesz megtalálható kínálatunkban. Általában a drága világhírű parfümök alapján készül. A korlátozott darabszámban kapható illatot rendszeresen cserélni fogjuk, például évszakok szerint vagy az előnyben részesített illatok szerint, a parfümvilág irányvonalai szerint, amihez a tapasztalt szakértőink csapata is igazodik a Giovani® márka korlátozott darabszámban kapható illatainak tervezése során.
A márkánk és a mosóolajok megalkotása során nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy ezek a termékek magas minőségűek legyenek, hosszantartó illatot és intenzitást biztosítsanak, ártalmatlanok és nem utolsó sorban páratlanok legyenek. Szeretnénk elhozni ügyfeleinknek, ruháiknak és egyéb fehérneműiknek a piac legjobb minőségű és legfelejthetetlenebb termékét.