Szállítás
Szállítók
A GLS futárok hétköznapokon 8:00 és 17:00 óra között kézbesítik a küldeményeket. A sikeres kézbesítésre általában 3 próbálkozásuk van. A megrendelésben azt a címet adja meg, amelyen munkaidőben tartózkodik. A futár a küldemény kézbesítése előtt hívni fogja önt. Utánvétes fizetés esetén az utánvét összegét a futárnál készpénzben vagy bankkártyával is kifizetheti.
A csomag kézbesítésének napján a GLS ügyfélszolgálatán (munkanapokon 7:00 és 20:00 óra közt, telefon: (+36 29) 88 67 00, mobil: +36 20 890-0660) ellenőrizheti a kézbesítés részleteit. Minden alkalommal a csomagszám alapján azonosítsa magát.
A küldemény kézbesítésének lehetőségét rögtön azután megváltoztathatja, ahogy a GLS-től megkapja a küldeményével kapcsolatos információkat tartalmazó e-mailt vagy szöveges üzenetet. Csomagját saját maga átirányíthatja Csomagautomatába, Csomagpontra, illetve más időpontban vagy más címre történő kézbesítést állíthat be.
A második e-mailben vagy szöveges üzenetben a GLS közli önnel, hogy küldeménye megközelítőleg mikor érkezik meg önhöz és kap egy háromórás időintervallumot, amelyen belül a csomag kézbesítése várható.
Amennyiben ez nem történik meg és lekési az első próbálkozást a csomag kézbesítésére, ismét különböző kézbesítési lehetőségek állnak rendelkezésére. Kap egy hivatkozást tartalmazó e-mailt vagy szöveges üzenetet, amely közvetlenül a küldeménye kézbesítésének lehetőségeihez vezeti önt. A második kézbesítési próbálkozásnál kiválaszthatja a csomag átvételének azon módját, amely önnek a leginkább megfelel.
A küldeményt az ön által kiválasztott PPL Parcelshop kirendeltségben veheti át. Bármelyik GLS CsomagPontot kiválaszthatja. Legelőnyösebb azt a CsomagPontot választani, amelyik a legközelebb van önhöz. A küldemény az ön által előre kiválasztott CsomagPontra való megérkezéséről sms-ben fogjuk értesíteni önt, amelyben kap egy PIN-kódot is, amelyet meg kell őriznie a küldeménye kiadásához.
Az esetleges utánvétet készpénzben és bankkártyával is kifizetheti , az ön által választott GLS CsomagPont lehetőségei szerint. A fizetés módját a szöveges üzenetben közlik önnel. Ezért, ha csak készpénzes fizetésre lesz lehetősége, a küldeménye átvételére előre készítsen el készpénzt.
A csomagponton történő csomagmegőrzés ideje szintén fel lesz tüntetve az sms-ben. Ha küldeményét nem érkezik átvenni a csomagmegőrzés ideje alatt, kérjük, közölje ezt az ön által kiválasztott CsomagPonttal telefonon, ők pedig a közös egyeztetés alapján meghosszabbítják a megőrzés idejét. Közvetlenül az átvételi helyen gyorsan ellenőrizheti küldeményét, hogy az áru rendben megérkezett-e, az áru sérülése esetén pedig a küldeményt rögtön vissza is küldheti.
A küldeményt az ön által kiválasztott átvételi pontban veheti át. Bármelyik átvételi pontot kiválaszthatja. Legelőnyösebb azt az átvételi pontot választani, amelyik a legközelebb van önhöz. A küldemény az ön által előre kiválasztott átvételi pontba való megérkezéséről sms-ben fogjuk értesíteni önt, amelyben kap egy PIN-kódot is, amelyet meg kell őriznie a küldeménye kiadásához.
Az esetleges utánvétet készpénzben és bankkártyával is kifizetheti A, az ön által választott átvételi pont lehetőségei szerint. A fizetés módját a szöveges üzenetben közlik önnel. Ezért, ha csak készpénzes fizetésre lesz lehetősége, a küldeménye átvételére előre készítsen el készpénzt.
Az átvételi ponton történő
Gyakran ismételt kérdések a szállítással kapcsolatban
Amint a megrendelését feldolgoztuk, küldünk Önnek egy e-mailt, amely közvetlen linket tartalmaz egy nagyon egyértelmű nyomon követési oldalra, ahol minden szükséges és folyamatosan frissített információt megtalál a küldeményéről.
Igen, ha a futárral történő kiszállítást választotta, és nem az átvételi pontot, a futár a kiszállítás előtt felhívja Önt. Ezt követően kézbesíti a csomagot az Ön által megadott címre. A kézbesítés a szokásos munkaidőben történik. A futárnak fel kell vennie a telefont, különben a csomag kézbesítése bonyolult, és fennáll a veszélye, hogy visszaküldik a csomagot nekünk. Előfordul, hogy a futár a csomagot a legközelebbi átvételi pontra helyezi el, ha nem tudja Önt elérni.
Ha a csomag külsőleg sérült, kérjük, ne vegye át. Jelezze nekünk a sérülést a +36 205667724 telefonszámon (8:00-16:30 hod.). Ha megkapta a csomagot, és a csomag felbontása után úgy találja, hogy valamelyik termék sérült, kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt a info@giovani.hu email cimre és csatolja az e-mail mellékleteként a csomagról vagy a sérült termékről készült fényképeket. Biztos lehet benne, hogy a helyzetet az Ön megelégedésére fogjuk megoldani, és a sérült terméket pótoljuk, illetve ajándékkal is kedveskedünk.
Ellenőrizze a küldemény mozgását (nyomon követés). A nyomon követési linket a küldemény feladásáról szóló e-mailben találja. Ha pedig a késés továbbra is fennáll, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a +36 205667724 telefonszámon (8:00-16:30 hod.) vagy e-mailben a info@giovani.hu. címen. Ellenőrizzük és megoldjuk a helyzetet , hogy a lehető leghamarabb kézhez kapja csomagját.